Selasa

KEPUTIHAN

Keputihan bukanlah suatu perkara asing bagi wanita.
Namun begitu, ianya bukanlah suatu yang disenangi, terutamanya apabila turut menghasilkan bau yang tidak menyenangkan.

Antara punca terjadinya keputihan ialah; Kelembapan. Disebabkan memakai seluar-dalam biasa tanpa pengaliran udara yang cukup pada bahagian tersebut mampu menggalakkan pembiakan bakteria serta fungus dan kulat di bahagian faraj.

Penggunaan 'Pencuci Wanita' sahaja adalah tidak memadai sekiranya selepas dicuci kemudian masih mengenakan seluar-dalam biasa yang "kedap udara" sepanjang hari.


Premium Beautiful adalah penyelesaian terbaik bagi masalah ini.
Sulaman fabrik ber-FIR pada Premium Beautiful yang melancarkan peredaran darah serta bahagian (8) pada seluar-dalam panjang corset Premium Beautiful mempunyai jaring yang membantu peredaran udara yang baik berlaku pada bahagian tersebut sekaligus mencegah pembiakan bakteria, fungus & kulat. Keadaan ini juga mampu menghilangkan bau yang kurang menyenangkan.
Bahagian ini juga akan menjadi lebih cerah dan kebersihannya pula mudah dijaga.

Menurut kajian perubatan, keputihan yang tidak terkawal mengandungi aisid yang boleh menyebabkan sperma atau benih mati ketika proses persenyawaan. Menunjukkan, antara punca sesetengah wanita berkahwin sukar mendapat anak adalah daripada masalah keputihan.
Ini dapat diperhatikan bagi sesetengah kes pasangan yang sukar mendapat zuriat, setelah membuat pemeriksaan kesuburan mendapati kedua2nya sihat dan normal.

Testimoni produk Premium Beautiful membuktikan, wanita yang memakai Corset Premium Beautiful akan mendapati pada peringkat awal; cairan keputihan akan keluar dengan banyak dari faraj dan bertukar dalam bentuk kepingan atau 'serbuk' kering pada Seluar Dalam Panjang Premium Beautiful yang dipakai. Kemudian akan berkurangan sehingga menikmati tahap keselesaan yang meyakinkan!

Pasti membuat suami bangun pagi dengan senyuman penuh bermakna!

Tiada ulasan: